Tuesday, October 19, 2010

二十一、凌晨的肚子在抗议

Posted by von at 1:33 AM
15分钟的会议,变成了两个小时,
我又回到凌晨才睡觉的日子,

你到底要什么?what do you want from me?

OS:我想吃东西 :D
压力很大,脾气不好,情绪很差
只想一个人,要不然就是有点疯疯癫癫的。

所以,这一刻的凌晨,
肚子在抗议,却什么也不能吃。
好纳闷。只好重复着听《你到底要什么?》

Just don't give up I'm workin it out 
Please don't give in, I won't let you down 
It messed me up, need a second to breathe 
Just keep coming around 
Hey, whataya want from me 
Whataya want from me 
Whataya want from me 

Just don't give up on me 
(uuuuuuh) I won't let you down 
No, I won't let you down 

告诉自己:JUST don't give up! 加油!

0 个有话要说:

Post a Comment

我的自述

My photo
喜欢看海唱歌 喜欢幻想发呆 喜欢天空和海洋的蓝 更喜欢用文字表达 我的心情 我的喜怒哀乐。

Followers

 

PiggiE In SuMMER Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise